درباره ما و شما

اهداف

نگرش ما

وبلاگ رازگاه یک سازمان غیر رسمی است که ارائه دهنده منابع، موارد آموزشی و رویدادهایی است که سبب تجهیز و تشویق ایمانداران در رابطه خود با مسیح می‌شوند. تمام مطالب ارائه شده شامل حقایقی ساده و قابل لمس است.

  • ...سعی ما این است که کاربران بتوانند به راحتی موضوعات مختلف مورد علاقه خود را ارسال کرده و به دیگران نیز پاسخ دهند.
  • ... بخشی از این وبلاگ جهت الهام بخشیدن و آموزش ایمانداران با قرار دادن موضوعاتی است که بر مسیحیان امروزه تأثیر می‌گذارد.
  • ... لطفا قبل از اینکه نظرات خود را به اشتراک بگذارید مطاب مندرج در قسمت ضوابط و شرایط را به دقت مورد مطالعه قرار دهید.
  • ... با تشکر از وقت شما برای خواندن این ضوابط، شما را تشویق به ارسال مطالب کرده و منتظر تبادل نظر شما با سایر کاربران هستیم.

رسانه‌های مبتنی بر ایمان مسیحی همیشه از محبوبیت برخوردار هستند. بیشترین اهمیت نهفته در این رسانه‌ها این است که بتوانند کلام انجیل را گسترش داده و این پیام را به جامعه جهانی برسانند.

..
دیدگاه ما

یک رسانه جهت اشتراک نظرات

...

اهداف

تجهیز و تشویق ایمانداران برای احیای جامعه کوچک خانواده خود و سپس جوامع بزرگ در سراسر جهان از اهداف اصلی این وبلاگ است.

شریک این هدف باشید

...

رسانه اجتماعی

در واقع هدف دراز مدت ما ایجاد یک رسانه اجتماعی جهت ایمانداران و سایر افرادی است که مایل به شناخت و آشنایی بیشتر از مسیحیت هستند.

حضور شما، تجهیز این رسانه است

 
...

مشارکت گروهی

چنانچه مشتاق گسترش ملکوت خداوند هستید، این رسانه مکان مناسبی را در حال حاضر برای شروع این امر فراهم کرده است؛ اما برای کمک به این فرایند، ما نیاز به مشارکت همه ایمانداران داریم.
وقتی یک گروه از ایمانداران با هم در یک امر خاص و مورد علاقه خود مشارکت می‌کنند به ویژه هنگامی که عیسی مسیح نیز در مرکز آن قرار دارد، سبب آغاز یک چشم انداز عالی برای آشنایی تمام فارسی زبان در سراسر جهان با مسیح می‌شوند.

...

ابزار دیجیتال

ابتکارات و برنامه‌های جدید و بهبود یافته به مخاطبان جدید اجازه می‌دهد تا نه تنها به کلام خدا دسترسی داشته باشند بلکه سبب توسعه و گسترش و انتقال آن از طریق تکنولوژی نوین و مجازی نیز باشند.
این ابزار، کاربران را قادر می‌سازد تا دیدگاه، نظرات و علائق خود را با دیگران به اشتراک بگذارند تا تا نه تنها الهام بخش دیگران باشد، بلکه سبب همگام شدن ایمانداران با هر آنچه شود که در حال حاضر در دنیای مسیحیت می‌گذرد.

gide